Pages

Read me 1st

Tunggu sampai habis download dulu baru play. Tq :)

Berani Hidup Berani Mati




Ni lagu tempo paling laju dlm koleksi peribadi aku. Aku wat lagu nie masa aku rasa mcm dah nak drop dgn mcm2 masalah yg melanda... Setelah sekian lama aku peram, aku nak share dgn kawan2 yg setia dengan Studio Buruk nie. Semoga apa yang baik2 dlm lirik tu dijadikan pedoman dalam menjalani kehidupan seharian... Aku ni kasi nasihat pandai, tp diri sendiri pun senget... hahahaha...

Lagu lama yang x pernah kuar radio... layanss... ;)

Berani Hidup Berani Mati

Lyric/Melody : Naz

(1)
Dalam meredah dunia ini
Pasti rintangan kan menghalangi
Percaya dan yakin pada diri
IzinNya pasti semua jadi

(2)
Ingatlah oleh mu wahai teman
Jangan diikutkan perasaan
Hidup ini perlukan pedoman
Agar tak sesat dipelayaran

(3)
*
Tekad, azam dan cita
Sematkanlah di dada
Usaha teruskanlah berusaha
Bertawakal dan berdoa
*
Apa ditunggu lagi
Usah asyik bermimpi
Marilah, mari, marilah berlari
Mengejar apa diimpi

-Repeat (1),(2) & (3)-

*
Usahlah dipeduli
Kutukan di sana sini

Berani hidup berani mati
Demi perjuangan suci 3x

Berani Hidup Berani Mati 4x

YouTube


Naz ~ Berani kerana benar... :D

Post views hit counter

Guitar chord / kod gitar

Guitar chord / kod gitar

Recent Visitors

My sexy name. It is true?