Pages

Read me 1st

Tunggu sampai habis download dulu baru play. Tq :)

Mengenal-Mu



Mengenal-Mu
Lyric/Melody : Naz

(1)
Hanya pada-Mu ku berserah
Jiwa dan ragaku hanya untuk-Mu
Hanya pada-Mu ku meminta
Rahmat dan syafaat dari-Mu

(2)
Diri ini yang penuh dosa
Mengharapkan keampunan dari-Mu
Walaupun air selautan
Tak menghilangkan dahagaku

(3)
Suka dan duka
Bersilih berganti
Ada cahaya penghujungnya

(4)
Sejak kali pertama
Jantungku berdetik
Telah ku ikrar
Hanya Engkau yang Khaliq
Sejak kali pertama
Nadiku berdenyut
Kugenggam janji
Hanya Engkau Yang Kudus...
~(Strum intro),(2-4)

(5)
Oh Tuhan ampuni aku
Kesalku atas kekhilafanku
Oh Tuhan teluskan aku
Kenal diri untuk mengenal-Mu
2x
~(1), plucking and end

Salam Aidil Fitri 1431 Hijriah.... Minta Maaf Zahir & Batin...


Selamat Hari Raya Aidil Fitri buat semua followers2 dan pengunjung2 Studio Buruk. Mohon maaf zahir dan batin jika sepanjang2 aku menjadi penglipur lara, aku ada buat salah kat korang semua. Semoga kalian selamat pergi dan kembali dari bercuti. Doa aku sentiasa mengikuti korang semua.. amin... :)

Lagu baru ada.. tapi vocal aku makin x best.. so, segan nak rekod... hehehehe..

Pesonamu




Sebuah lagu baru yang x pernah kuar radio...
Khas buat mereka2 yang ada 'pesona' tersendiri... ;)

Pesonamu
Lyric : King/Naz
Melody : Naz

(1)
Ada suara berbisik di sini
Gemersik meruntun di dinding hati
Kilas bayangan di imaginasi
Tidak kupinta tidak kuhindari

(2)
Disaat kejora muncul di langit
Auramu lebih memancar di bumi
Garisan masa bagaikan terhenti
Pesonamu menggamit sanubari

(3)
*
Tak ku kisah...
Segala peristiwa terjadi
Tak ku kisahkan lagi...

Tak ku kisah...
Segala yang menimpa diri
Tak ku kisahkan lagi....

(4)
**
Hadirlah selalu
Dalam hari-hari ku
Izin ku hayati
Pesonamu....

Hadirlah selalu
Dalam malam-malam ku
Izin ku selami
Pesonamu....

Repeat (1),(3),(4),(1)&(2) end

At YouTube


Naz~Terpesona dengan kejadian langit dan bumi... MasyaAllah... kagum. Terasa diri ini sebesar debu yang dipotong seribu... :)

Berani Hidup Berani Mati




Ni lagu tempo paling laju dlm koleksi peribadi aku. Aku wat lagu nie masa aku rasa mcm dah nak drop dgn mcm2 masalah yg melanda... Setelah sekian lama aku peram, aku nak share dgn kawan2 yg setia dengan Studio Buruk nie. Semoga apa yang baik2 dlm lirik tu dijadikan pedoman dalam menjalani kehidupan seharian... Aku ni kasi nasihat pandai, tp diri sendiri pun senget... hahahaha...

Lagu lama yang x pernah kuar radio... layanss... ;)

Berani Hidup Berani Mati

Lyric/Melody : Naz

(1)
Dalam meredah dunia ini
Pasti rintangan kan menghalangi
Percaya dan yakin pada diri
IzinNya pasti semua jadi

(2)
Ingatlah oleh mu wahai teman
Jangan diikutkan perasaan
Hidup ini perlukan pedoman
Agar tak sesat dipelayaran

(3)
*
Tekad, azam dan cita
Sematkanlah di dada
Usaha teruskanlah berusaha
Bertawakal dan berdoa
*
Apa ditunggu lagi
Usah asyik bermimpi
Marilah, mari, marilah berlari
Mengejar apa diimpi

-Repeat (1),(2) & (3)-

*
Usahlah dipeduli
Kutukan di sana sini

Berani hidup berani mati
Demi perjuangan suci 3x

Berani Hidup Berani Mati 4x

YouTube


Naz ~ Berani kerana benar... :D

One More Time


My 1st English song... Lama dah aku nak buat lagu omputeh, baru skrg dpt peluang. Semoga terhibur dgn lagu nie yer..



Terima kasih kepada bro Jawa yang memberikan sentuhan ajaib beliau dalam memperindahkan lagi lagu nie. Juga buat sis Lily Puteh yang sudi kasi aku guna poem dia nie untuk dijadikan lirik...

Lagu baru yang x pernah kuar radio... pronunciation aku tu sila abaikan yer.. hahahaha....

One More Time

Lyric : Lily Puteh (edited by Jawa)
Melody/Rhythm guitar : Naz
Background music : Jawa

(1)
One more time
Like the fiery sun in the sky
I'll love all of you
Only you, forever..

And again
I'm telling myself
One more time....
One more time....

(2)
The day's moving slow and it's hard
Because when I tried to show you all my heart
You just can't see...

Blaming the time that passing by
Even though the season changed once again
Sadness remains...

(3)
One more time
Although it's so hurts
I should have loved
Just a little more
I will smile just for you
And so do my cries too..

Repeat (1), (2), (1)

Kasihku...




Pengertian mengenai kasih, cinta dan sayang berbeza di antara individu. Ada yang membayangkan tentang buah hati (kapel dia la tu :p). Ada yang fikirkan tentang kasih kepada keluarga. Ada yang kasih kepada negara, nusa dan bangsa dan macam2 definisi lagi. Apa2 pun takrifannya, ia adalah 1 luahan yang jujur dan tidak dipaksa. Tidak perlukan sebab untuk berkasih sayang. Bak kata orang, jika hati dah cinta... segalanya indah2 belaka. :)

Lagu baru yang tak pernah kuar radio... Semoga kita sama2 semakin dekat dengan Dia, Insya Allah...


Kasihku...

Lyric/Melody : Naz

Walaupun di mana di muka bumi ini
Ingatan padaMu tetap di hati
Walaupun di mana ku di dunia asing
Tasik kasihku tidak pernah kering

Kasihku... Sayangku
Kasihku... Cintaku

Hanya Engkau kupuja
Hanya Engkau di jiwa
KasihMu terpancar seluruh ruang, masa
Kasihku... Sayangku
Kasihku... Cintaku

-Ulang dari mula-

Naz : Kasih kepada Tuhan adalah yang paling agung...

Post views hit counter

Guitar chord / kod gitar

Guitar chord / kod gitar

Recent Visitors

My sexy name. It is true?