Pages

Read me 1st

Tunggu sampai habis download dulu baru play. Tq :)

Kembali Bernyawa-Mr. Naz




Title : Kembali Bernyawa
Lyric : Naz & King (my twin...:p)
Melody : Naz
Original singer : Naz

Lagu lama juga yang x pernah keluar radio...

Kembali Bernyawa

Cinta yang berkurun berkubur
Bagaikan kembali bernyawa
Menghangatkan gelora di jiwa
Kehadiranmu tanpa diduga

Perlukah aku mengulangi
Kalimah cinta yang diberi
Hanya kau bertakhta di hati
Kini dan selamanya

Kehangatan cinta kita
Pasti akan terus membara
Selagi setia menghiasi langkah
Pada cinta yang dibina bersama

Kasihmu seterang cahaya
Menerangi hati yang gelita
Kasihmu selembut sutera
Menyelimuti hingga kuterlena

Bila rindu mencengkam jiwa
Memori indah pun menjelma
Kau mendakap tanganku mesra
Terpancar sinar bahagia


Thanks a lot to Sulela. :)

65 comments:

errul_ramli @ MH said...

serius & maha serius aku xpernah dgr lagu ni.. lagu sape ni naz?

Nursuzry said...

sape penyanyi dia ye.
ko ke naz hehehe

Naz said...

Errul..
Jangan la serius sangat. Lagu ni mana pernah kuar radio. Tu pasal ko x pernah dengar. Kalo nak tahu lagu saper, ko tengok la description kat bawah video tu... :)

Naz said...

Su...
Saper eh?? ntah...

Ixora said...

Naz, ada twin ke?

lama betul lagu ni x kuar radio eh?

:P

Naz said...

Ixora..
Twin time unplugged jer.. hehehe...

bukan lama... langsung x pernah... :p

Nursuzry said...

huhuhu... tipah tertipu tul la ko ni

Naz said...

Su..
Manader tipu??

Sulela said...

Adehhh...lupa nak komen lak. Aku dok ulang sampai berapa kali pon tak hengat. Terbuai tuuuuu. Serius cakap la ek Naz. Ko jangan tersinggung tau. Ni pendapat aku yang tatau papepon...suara ko seswai ngan lagu berentak camni. Lembut menikam kalbu. Ni kalau dengar time tengah malam ni, mau tangkap leleh.

Kembali Bernyawa

Cinta yang berkurun berkubur
Bagaikan kembali bernyawa
Menghangatkan gelora di jiwa
Kehadiranmu tanpa diduga

Perlukah aku mengulangi
Kalimah cinta yang diberi
Hanya kau bertakhta di hati
Kini dan selamanya

Kehangatan cinta kita
Pasti akan terus membara
Selagi setia menghiasi langkah
Pada cinta yang dibina bersama

Kasihmu seterang cahaya
Menerangi hati yang gelita
Kasihmu selembut sutera
Menyelimuti hingga kuterlena

Bila rindu mencengkam jiwa
Memori indah pun menjelma
Kau mendakap tanganku mesra
Terpancar sinar bahagia

Nak nagisssssss....woooaaaaaaaa... sob sob sob

Nursuzry said...

lela tu mula la nak ajar ajaran sesat kat naz hahahaha --> amboi dah pandai ye hihihi

aku ingat lagu ni pernah kuar radio ler. bukan aku ckp ko tipu --> sis mari blasah si naz ni...

Sulela said...

Aku tengah nangis ni. Mana boleh belasah orang...huuuuuu sob sob sob.

Aku ajra ajaran sesat tang mana, Su? Adehhhh...apsal la aku asyik blurrrr je neh...heh heh heh

Nursuzry said...

naz yg kena blasah ko yg naz ker. --> garu dagu lela hehehe

ko kan sis dah sama ngan naz blur. apa ari ni ari blur korang ker? hehehe... aku gurau je lah... --> balik umah majuk

cikNiarun said...

i heart ur voice la naz~~

Naz said...

Lela.. jangan nangis. nanti aku pun nak nangis sama... huaaa....
tq pasal sudi taip. :)

Naz said...

Su... ajaran sesat mcm mana ko maksudkan?
jng la blasah2 worang. tengah sedey ni.. huhuhh...
jng la merajuk, aku lg sedey...

Naz said...

Nurain..
Terima kasih... :)

Sulela said...

Eh, ko jangan la nangis, Naz. Teruskan menyanyi...kekeke.

Aku nak convert masuk hp, boleh tak? wink wink wink ;P

Tu Su dah merajuk lak. Camno den nak pujuk tu...

a.b geldofg said...

tkkan thks kt su je...kt aku tk de ke?...aku pminat stia ko tau


meow...meow....

Naz said...

Lela... aku nangis olok2 jer. nak kasi suasana sedey..

boleh.. no hal.. tp jng kasi org kampung dengar. dah ler pitching lari. nanti ada yg jadi pengkritik ala2 adlin a.r..

pasal su, ko g la beli aiskerim kasik kat dia..

Naz said...

Ab.. ko ni peminat setia aku?.. bukan aku peminat setia no 1 ko ker?? ini yg compius ni... ok la tenkieu bro... pasal apa eh??

meow..meow...

Nursuzry said...

hai ab ko pun nak jeles ngan aku gak. xpatut... xpatut. siapalah aku ini... hihihi

naz aku memain jelah. maksud aku lela nak menyesatkan ko dgn lagu2 cinta hehehe.

errr... ko ni single ke double. --> ajak lela makan burger buatan sendiri huhuhu

hysman said...

dis n3 tema sedey kaa???
huhuhu...
tangkap leleh bro lagu nih..
aku pon agreed wif lela opinion..
sore ko sesuai dgn lagu2 balad camni ar..
awek2 suma da kerumuni ko..
wakakaaa....
aku pon 1 kepla gak dgn su..
"ajak lela makan burger buatan sendiri huhuhu"..
hahaaa...

p/s: bro,baju ko dlm vid ni sama design dgn baju yg cikgu aku dok adiahkan kat aku time blajo kat skolah dulu..(plajo terbaik kononnya..)
hahakk..

Nursuzry said...

erk! akunye kepala xleh kongsi. Pulangkan!! --> rampas burger dari hysman. amboi, pandai je amek burger aku.

Naz said...

Su.. Ab tu sesajer jer nak test ko. Ooo.. lagu chienta tu sesekali layan best gak kan?? aku single, double, triple... ko pilih mana yg berkenan.. jng memain ngan Lela.. dia bakal bukak mcd brand sendiri tu...

Naz said...

Man.. ko da dengo yer?? Ko tu letih g site, so aku nyanyi wat ko. jng terus tido plaks..

sebenarnya versi asal lagu ni x lah lelah sngt. tp aku perlahankan tempo. tu pasallah jd lagu tu.

aku pun x tau sorer aku sesuai camner. tp dah 2 orng termasuk ko ckp camni, so betullah.. tq bagi pendapat.

ala awek2 tu sesajer jer melepak kat sini. pasal ader burger buatan Lela. :)

aku pakai baju bli kat pengkalan kubur. hehehee... cikgu ko amik kat sana tu. tu pasallah sama design. ooo... kiranya kita sama2 jd pelajar terbaik lah yer... :p

Sulela said...

Patut la aku tersedak kong keng kong keng,batuk. Ropanya namaku disebut2...huhuhu.

Thanks Naz...aku janji tak kasi orang kampung aku dengar. Handphoneku milikku jua. Sape pegang aku rembat.

Ecehhhh...hysMan pun sependapat ngan aku. Aweks2 yang lain tu tanak komen sebab tengah dok usha ko nyanyi la Naz...hehehe

Nursuzry said...

klu cam gitu aku pilih ko triple XL hahaha. lela tu mmg nak bukak mcd sendiri. sbb aku dgr ari tu ada org nak keje ngan dia. sape nama dia alah...aku dah lupa la. sat aku ingat kan balik...mmmmmm.... nat...eh bukan naz. ha... naz nama dia lalalalalalalala

Naz said...

Lela..
Nama ko glamer skali kat sini. pasal tu slalu org dok sebut2.

bagus, rembat, jng x rembat...

Mungkin ko dan Man ada chemistry. pasal tu sependapat. kui3x... Ader ke yg dengar? pesal counter start blog ni bergerak dng perlahannya...

Naz said...

Su..
ish.. ko silap dengo kot? bila masa plak aku nak kerja ngan Lela. aku nak jv dng dia pakai namer ko. kitorang nak bukak McNursuzry... keh..keh..keh..

hysman said...

woit,patut ler aku tengah dok mandi aku jatuh tergelincir dlm lubang jamban,upanya ade jugak org sebut name aku.. :p
nah amek balik keple ko Su..
aku da pulangkan-->(",)
tapi burger lela tetap dihatiku jua..cekalakalakala...

Lela,awek yg lain tgh dok cari sofware nak downgrade vid to mp3 utk didengari dlm hp mcm mu jua...
hahakk..
:p

Naz said...

Man...
x dpt aku bayangkan... snif..snif.. bau aper ni Man??? uweekk...

nama ko kena sebut pasal ko secara rasmi da join the club. hehehe... so, sediakan komen2 power yg boleh mematahkan komen2 dorang... susah nak mengalah woo depa ni...

ko ngan Su maen2 kepala aper kes? aderkah? jeng..jeng..jeng..

burger Lela sedap giler. aku da try wat sendrik. perghh...

aku ader software tu. saper nak? kui3x... :p

Nursuzry said...

ko jgn nak nak memandai jeng...jeng...jeng...kan aku ngan man. ko nampak ni... [sambil tunjuk penumbuk]

waaaaa... glemer la aku sok. Mana taukan sok ko jd pekerja kat McNursuzry tu hahahahaha --> sambil buat penyata kir-kira.

Naz said...

Su..
terkujat aku melihat dua penumbuk tu.. takotnyer... (menyorok blakang dapur McNursuzry.. best, dpt makan prosperity burger)

semak penyata kira2 jer. jng songlap tau...

Nursuzry said...

ha baru ko tau penumbuk aku tu camne. --> tarik naz kuar dr blakang dapor dan calit arang kat muke naz.

ko... x baik tau buat tuduhan huhuhu

Naz said...

hohoho... da tau. dua penumbuk ko sama 1 penumbuk aku. alahai, comelnyer...

bukan tuduh, tp nasihat berguna kpd sesama insan di alam fana yang sementara ini.. ;p

Sulela said...

Naz, kalau aku cakap...ko jangan gelak ye. Aku tatau cemana nak convert lagu ko neh. Tak jumpa url dia la...huuuuu...cemana niiii...frust menonggeng aku...

Naz said...

hehehe.. mcm nak promote lagu sendiri jer aku rasa..

oklah, ko dload guna real player yg terkini. yg gold edition punyer.

pastu pakai software QUICKMEDIACONVERTER...

ko boleh godek2 dlm google..

sumpah aku x promote...sungguh...

Sulela said...

Tak boleh jugak. Takpelah. Aku dengar kat sini je...kekekekeke

Naz said...

hehehe... no hal sis... free jer..

hysman said...

tapi dlm senyap,perkataan naz free tu bermaksud berbayar siarannya..
hahaaa..
:p

Naz said...

hanya org2 yg tertentu saja tau kan Man... ;p

Sulela said...

Aaaaa....jangan tak tahu. Aku juga dah tahu sikit2 tapi tak faham satu apa pon...hehehe :P

Naz said...

take time sikit kalo nak paham.. ;)

Nursuzry said...

sis lela!! ko convert kat link yg aku bg dulu tu.

naz - heeeeeeee

a.b geldofg said...

apa2pun ko bsr bro..aku suka suara ko

meowwwwwwwwwwww

Naz said...

Su... hehehee juger kat ko. aku pun nak link tu

Naz said...

Ab.. sekali lg aku tanyer... bsr tu haper?

auummmm....

Sulela said...

bsr tu bukan short form untuk besar ke? Ko besar ke, Naz? kekekeke.

Aku dah cuba guna www.mediaconverter.org tapi tetap takleh...huhuhu.

Naz said...

aku besar?? hehehe... langsung x kena..

ko try link
http://www.cocoonsoftware.com

Sulela said...

Aku give up...tak reti guna lak. Poning kepalo makcik. Stick pada second idea je la...hehehe

Naz said...

2nd idea tu apa Lela??

Sulela said...

2nd idea tu maknanya aku dengar kat sini je la...hehehe

Naz said...

ooo... no hal sis. dtg sini slalu dpt mengeratkan silaturrahim...

Sulela said...

Silat-ur-rahimmmmm....hehehe

Naz said...

Lela.. wuit, silat? pandai la ko ni... ;p

Sulela said...

Eh, orang lain la yang pandai. Aku pandai bersilat kat dapur je...kekekeke

Naz said...

hahaha... aku lak bersilat kat atas katil... zzzzzzz....

ko silat kat dapur pakai silat keli cili kering ker? huloq2 la sini buat aku yg sdng kelaparan nih... huhuh..

Sulela said...

Masa ko bersilat atas katil tu, ada penah jatuh tak? hahaha

Ko jauh la daripada aku. Kalau ko kat sebelah rumah aku ni, anytime bro...hehehe. Pluto ngan Bumi tu jauh taw...kekekeke.

Naz said...

x pernah.. tp katil tu yg jatuh...

ko pakai mesin objek transfer mcm dlm star trek tu... hehehe

Sulela said...

Maksud ko katil tu roboh ek? Uisssshhhhh...ganasssss...hahahahaha

Mana nak carik? Kat kedai takde jual la...hehehe

Naz said...

lebih kurang camtu lar... tp x roboh cuma kecederaan dlman jer... mrepek2x...

kat kedai 99 ader jual...

Sulela said...

Ok la...stop merepek...heh heh heh

Naz said...

hehehe... sesekali tak per... kalo bnyk kali jd mengong... :p

Anonymous said...

lirik best..senada..seirirng dan sejalan..(mazni)

Naz said...

mazni...
tq3x...
seiring dan sejalan? mcm lagu hair amir dan uji rashid jer. hehehe

Post views hit counter

Guitar chord / kod gitar

Guitar chord / kod gitar

My sexy name. It is true?