Pages

Read me 1st

Tunggu sampai habis download dulu baru play. Tq :)

Yuna oh Yuna... Awesome girl from Malaysia...





Aku baru kenal budak Yuna ni kat TV3 pagi ni. Aku memang minat kat bakat dan penampilan beliau yg cukup sempoi dan yang penting, dia bertudung. Bisa membuatkan hati seorang lelaki ini jatuh hati pandang pertama. Yuna ni budak UiTM jurusan undang-undang. Ni yang aku nak masuk UiTM balik ni... Yeehaa...

Nak dengar dan tengok bakat dia meng'unplugged'kan diri x? Boleh klik play kat 'tiub awak' (You tube) kat atas. Amacam kawan2? Sempoi tak awek gua ni??

42 comments:

panggil aku shEh said...

yuna?
bg laki ok la...

tp xla bgos sgt pown

hahagagagaga

a.b geldofg said...

memang bst dia nyayi

Naz said...

>Sheh
Ala... x kan bagus bg laki jer? bg pompuan pun bagus juga pasal x semestinya jadi penyanyi kena dedah sana dedah sini. yang penting bakat dan penampilan... bukan dedah 'tutt...'

Naz said...

>ab
sempoi kan...

a.b geldofg said...

kalau jadi gf aku bst juga

Naz said...

>ab
hohoho... jng kaco awek gua ni... gua da declare beb.. ;p

Bro Framestone said...

mmg best pun huhuhu..single lg x

Naz said...

>Framestone
ooo.. tu kena tanya empunya diri...

cikNiarun said...

naz baru tauuuuuu????

adoyai..naz ni..

mg die bes..dulu x terkenal sgt, p salu de ade kat gig ngan jmputan bebudak u.pastu mespes ag.

suke sore die..bes sgt..kan kan..

Naz said...

>nurain
yer cik ain. saya baru tau. pesal saya sibuk kerojer. x prasan kewujudan minah ni.. sorer dia mantap dan best...

vidadarisakura said...

ko lambat doh..


haha

Naz said...

>vidadarisakura
ala lambat cikit jer.. hik..hik..

Sulela said...

Perggghhh!!! Awek ko ke tuh? Sempoi je dia main gitar. Bagi aku suara dia ok...

Sekali-sekala terdengar suara dia macam Sheryl Crow...pardon the spelling kalau salah...hehehe

Naz said...

>Lela
Iye la kot?? hehehe... dia memang sempoi maen gitar. aku duk perati jer, nak curik chord dia... suara dia ok sesangat.

Sulela said...

Apsal ada pekataan kot lak. Cam tak yakin je. Yakin boleh...hahaha

Naz said...

ada perkataan kot pasalnyer, aku jer kenal dia, tp dia x kenal aku... hehehee...
kalolah dia ni jiran aku kan best...

Sulela said...

Apsal lak ko nak kebarangkalian yang dia ni adalah jiran ko? Kan bagus ko katakan yang dia ni dah ditentukan jodoh untuk ko...lalalalala

Hahahahaha...jangan marah. Kang aku jual ko nanti :P

Naz said...

Lela.. x kan kot. tp mungkin juger... huhuhu... kalolah dia baca, sure dia tergelak sampai muntah. hahahaa...

kalo dia jiran aku, aku nak kasik lagu2 aku suruh dia nyanyi. tu jer..

Sulela said...

Apsal ko tanak nyanyi sendiri? Sore ko sedap, apa....

Naz said...

Lela...naper?? pasal sore dia lg sedap dr sore aku. aku sendiri x suka dngr aku nyanyi. serius...

Sulela said...

Pulak dah...hmmmmm...wonder... agak2nya penyanyi2 tu suka tak dengar suara sendiri...hehehe. Tapi akupun tak suka dengar suara aku nyanyi...kah kah kah

Naz said...

Lela..
Ooo.. ko pun suka rekod2 sorer time nyanyi eh??

Sulela said...

Kekadang...hahaha. Bila keboringan mencengkam perasaan, aku melalak gak sambil rekod kat hp. Tapi lepas dengar, aku delete...kekekeke.

Sikit pun suara aku tak sama cam Yuna...huhuhu

Naz said...

ko send la rekod sorer ko tu kat aku. mana tau sebijik cam Yuna....

Sulela said...

Mmmmmm...tanak la. Malu la aku. Suara aku macammmm....mmmmmm...nenek tua tercekik buah pinang...huahuahuahua

Naz said...

hahahaa... klakar ayat tu... ala, bukan nak hantar kat radio. aku sorang jer dengar...

Sulela said...

Nanti aku fikirkan...kekekekeke

Tapi nanti jangan ko jadi keras lak sebab terkejut dengar suara aku...hehehe

Naz said...

Lela.. aku x kan keras punyer. ;)

Sulela said...

Confident tuuuuu....hahaha

Naz said...

Confident tu kena ada. x sabo nak dngr ko nyanyi... lalala...

Sulela said...

Ko tunggu sampai berjanggut la, Naz. Eh, silap lak...kekeke. Ko tunggu aku berjanggut...hahaha

Naz said...

ooo... ko cuba sapu minyak bon kat dagu ko slama sminggu. grenti ko akan jd cam santa claus...

Sulela said...

Santa Claus? whuaaaaahahahahaha. Kang aku kene tukar suara jadi garau lak. Kalau sedap cam suara ko takpe la. Ni kalau dapat yang macam serak2 itik seranti tu kang, sapo nak jawab...kakakaka

Naz said...

suara tu maintain jer. huhuhu... compom ada pihak yg berminat nak buat kajian. terutama dr pihak 'Agensi Angkasa Lepas Malaysia.'

Sulela said...

Hihihahaha...ingat aku alien ke...

Naz said...

bukan alien, tp... ntah la... ikan duyung kot... hehehee...

Sulela said...

ikan duyung yang manja tau...hahahaha

wink wink wink...

Naz said...

hahaha... ikan duyong dr kolam air tawar... ;p

Unknown said...

i like yuna!

indie girls,
support indie band!

hahhah :D

love sygg;

ngee!~

Naz said...

cikyuyu...
yeah.. support our indi songs. Malaysia Boleh...!

Zulfadli Zainal said...

dia memang awesome.

Naz said...

melon..
sempoi kan dia ni.. ko pernah dia performed scara live ?

Post views hit counter

Guitar chord / kod gitar

Guitar chord / kod gitar

My sexy name. It is true?