Pages

Read me 1st

Tunggu sampai habis download dulu baru play. Tq :)

Nothing Else Matters-Intro



Dah 2 minggu aku kena batuk. Nak unplugged x bleh.. x der suara. So, aku layan je lah unplugged yg payah pakai suara.

Lagu ni namanya Nothing Else Matters dari band Metallica. Lagu lama tu... dah berzaman2, tapi tetap menjadi pojaan hatiku. Actually, aku bukan ikut versi asal pun. Asal ader bunyik sudah. Aku blajo x habis ngan sifo time kat Arau dulu.

Kalo sumbang gelak ramai2. Hahahaa...

Tuning: Standard E A D G B e

Metallica-nothing else matters

Em D C
So close no matter how far
Em D C
Couldn't be much more from the heart
Em D C
Forever trusting who we are
G B Em
And nothing else matters

Em D C
Never opened myself this way
Em D C
Life is ours, we live it our way
Em D C
All these words I don't just say
G B Em
And nothing else matters

Em D C
Trust I seek and find in you
Em D C
Every day for us something new
Em D C
Open mind for a different view
G B Em
And nothing else matters

{chorus}
C A D C
Never cared for what they do
A D C
Never cared for what they know
A D Em
But I know

{repeat 1st verse}
{chorus}
{repeat 2nd and 3rd verse}

C A D C
Never cared for what they say
A D C
Never cared for what they play
A D C
Never cared for what they do
A D C
Never cared for what they know
A D Em
But I know

{repeat 1st verse}

60 comments:

julietANNA said...

not bad.huhu.
tp jap sgt.hehe ;DD

Sulela said...

Whoaaaaaa...aku minat sangat ngan lagu ni tau, Naz. Sama ngan ko, ianya tetap menjadi pojaan hatiku. Not bad la ko main. Ada sikit je yang tak sama...kekekeke. But altogether, orang boleh tahu la itu lagu intro 'Nothing Else Matters'...kikikiki. Nanti suara ko dah ok, ko nyanyi lak lagu ni ek...hehehehe

Naz said...

>julietANNA
itu jer yg saya tau.. tu pasallah kejap sngt. hehehee

>Sulela
Banyak beza tuh... tp kalau boleh tau lagu tu pun dah cukup baik. nak nyanyi lagu ni? hmmm aku ku pikir kan lepas baik nanti.

cikNiarun said...

hehe..

as always..it was beautiful nazkeep it up

sakit tekak?jgan lupe mnum air asam jawa~

Naz said...

>nurain
air asam jawa takde kat mapley la tadi. last2 minum teh tarik seglas. esok cari...

Dj Epoi said...

weiii............blog Lu banyak sangat daaaaaaaa!!! Gua pon tatau yang mana satu hehehehe

Lagu Gua juga tuh!!!
maknanya kita sezaman lah eik!!!

Wow!!! Yang main Gitar tuh Lu ker?

Naz said...

>Dj Epoi
Mungkin juga kita sezaman dan seangkatan. Yang maen gitar tu aku ler tu. Ala, maen suker2 jer. Nak wat blog pasal kehidupan seharian, da ramai buat dah, so aku wat la blog unplugged. Nak kasik laen dpd yg laen sket. Hehehee... Tq kerana sudi melawat studio buruk ambo.

Dj Epoi said...

Bagusx3
Wooooooooooo Lu ponk Kontraktor juga eik.....?
Lpas nih boleh lah kita share,kita punya line wahai sahabat.....

P/S Tolong tinggalkan YM Lu kat kotak chat Gua....memalam boleh borak2
k
Selamat malam wahai sabat Kontraktorku!!!! heheehehe

Naz said...

ala... kontraktor klas kecik jer. nanti2 kita bole borak panjang2. mana tau boleh work together ker? link tu yg penting.

Along Arman said...

bila mo ajar men gitar ni? lalalaa...

Naz said...

cikalang pun boleh ma...

Along Arman said...

gitar takde.. camno mo blajar?

Naz said...

gunakan imaginasi anda... hehehee... mai sini, saya kasik pinjam

hysman said...

gua terjah lu nih...
dimana2 ade DJ Epoi...
hihikkkk...

gempaq ar bro lagu ni..
nnt da baik ko cuba try test nyanyi lagu nih...ada sama tak???

Naz said...

Man, Dj Epoi memang rajin melawat rakan2. Boleh jadi YB. Kalo dia bertanding compom aku pangkah dia..

Lagu ni payah gak nak nyanyi. Ko je la nyanyi boleh??

a.b geldofg said...

mana lagu baru bro?

Naz said...

gua sibuk la ab. tunggu semua settle dan batuk aku hilang baru masuk studio.

hysman said...

klu aku yg nyanyi,semut pon boleh mangkat..korap trus pc ko tu nnt...
:p

Naz said...

Man, pasal terlalu best... semut tu mangkat terpegun tu...

Nursuzry said...

adeh! jeles aku. --> tgk jari jemari leh lagi ke idak petik gitar kapak huuuuu...

Naz said...

Nursuzry... ko pernah maen gitar ker dulu. bestnyer... ni namanya gitar kapok. org slalu wat lagu rock kapak..

Nursuzry said...

boleh la dulu2. ceh macam la aku ni dah tua hahaha. masa ddk kolej dulu ada gak blajar ngan kawan lelaki. selalu gak culik gitar dia bwk blk vila. tapi dah lupa la bro. jari jemari dah keras cam kayu heeeeeeee...

Naz said...

>Nursuzry
Kalo ko culik gitar tak per. Jangan ko culik owner gitar tu udoh ler... bahayer tu... ;p

>ab
Lagu baru aku tengah uplod skrg. Sat lagi aku update n3 terbaru... agak2 lagu apa??

Nursuzry said...

klu aku culik owner dia pun ok pe. leh jd partner aku utk panggil ujan turun ekekekeke --> ni lela nye pasal la ni.

Naz said...

>Nursuzry
ooo.. boleh nyanyi lagu 'katak si katak lompat'... :p
naper ngan Lela? aderkah....?

Sulela said...

Ha'ah...kenapa dengan aku? apakah? hahaha...(tiru ayat Naz)

Su buleh nyanyi lagu Fade To Black tu tanpa background music tau Naz...kekekeke. Yang original punya kita dengar penyanyi dia menyanyi dengan rasa putus asa, rasa tanak hidup lagi kat muka bumi neh tapi Su nyanyi dengan alunan suara yang mendayu2...hahahahaha

nyuruk tak bagi Su nampak...kekeke

Naz said...

perghh.... dasat la pompuan yang bernama Nursuzry ni. boleh nyanyi lagu Metallica tu x payah background muzik!!! Kalo suara mendayu2 boleh jadi balada black metal rock killer.

ooo.. ko nak nyorok yer Lela?? Su, si Lela ada kat sini. kat blakang kolam lintah... ;p

Nursuzry said...

ish...ish...ish... [sambil geleng kepala] sis ko dah menaikkan nama aku disini. gi mana ye aku mauk turun dari sini. kehkehkeh

eeeuuuwwww.... kenapa lela bersalutkan lintah --> tolak naz masuk kolam bob larrriiikkkkkkkk

Naz said...

Su, Lela ni bersalutkan lintah emas. Gilo babas punyer koyos dia & laki dia. nak tolak gua yer... gua buat balik kuang dan tolak lu dlm kolam... debush.. bunyinyer... hahaaaa (nada gelak pelakon watak jahat zaman 80an)

Sulela said...

Aku koyos? muahahaha. Ko salah orang la Naz. Hidup aku sederhana je serba-serbi.

Aku jadi hulk dan tolak korang berdua masuk dalam kolam ikan keli aku...wahhahahaaaaaa...(gelak jahat sambil cekak pinggang)

Naz said...

Lela, skrg ni serba sederhana. Mana tau laen tahun? Malatop plak projek ko dan laki ko tu. Boleh jadi jutawan penternakan... sahut seruan gov.

hahahaa... ko tak dan nak tolak aku pasal secara tiba2 aku jadik invisible man. ko x nampak aku... lantas aku menggelecek buku lali ko dan debush... ko jatuh dlm kolam dng Su... hahahaaaa.... (gaya gelak watak jahat pelakon jepun)

Sulela said...

InsyaAllah, Naz...doakan kejayaan bersama, ye...

Dengan gaya ala-ala model je aku berenang dan bermain-main dengan ikan keli tu...kekekeke.

Hmmmm...invincible man tu kalau disimbah dengan lumpur, aku boleh tengok ko, kan...hahaha.

Naz said...

gue akan doakan dari jauh...

ikan2 keli tu gigit ko pasal depa dah lama simpan dendam kat ko. pasal ko tangkap sedara2 depa utk buat lauk.

aku jadi 'swamp thing' dan bermain2 ngan lumpur sambil Su menyanyikan lagu Unforgiven gaya balada nusantara... hehehee... sambil tergelak sakan

Sulela said...

Akupun tergelak sama la ngan ko sambil terguling2 manja dalam lumpur tu...hahahaha. Lepas tu Su nyanyi lagu 'through the never' lak. Versi irama Malaysia...hahahaha

Naz said...

huhuhuu... mana Su? dia perati dr jauh kot... hehehee

Sulela said...

Ni kalau dia baca, mau dia sepak aku kang ni...hehehe

Nursuzry said...

amboi...amboi korang. bersenang lenang korang kenakan aku ye. --> jentik idung naz. eemmm... ikat lela kat gitar karen utk jd tali yg putus....

Naz said...

Lela.. tuan empunya diri da mengamok... lari...

Su.. jng mare yer. sesajer nak menyakat. hik..hik..hik..

Nursuzry said...

dey thambi... mana mau la haaaa...

bro aku x kisah la. xde halnya. --> ikat naz kat pokok durian

Naz said...

>Nursuzry
betoi x kisah...?
aku bertukar jd plastik man dan ikat ko balik kat pokok deroyan tu...

Nursuzry said...

eeeehahahahaha.... [gelak cam org jahat] sian sis lela kena ikat. --> kameeeeeeeee hameeeeeee haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kebabooommmm [abis berkecai ko naz] lalalalalalalala

Sulela said...

Apsal aku lak yang kene ikat neh? Kan aku dah selamat melarikan diri...ekekekeke.

Su tu memang tak kisah, Naz. Kami sebenarnya dari forum lama CESB. Dah kene tutup dah forum lama tu pon. Dah lama kenai tapi jumpa baru 2 kali...hehehe

Naz said...

Su, fuh ko jadi super saiya? ko bom aku pun x guna pasal aku ni terminator yg diperbuat dr merkuri. bila da berkecai boleh sambung2 balik.. hahahaa... (gelak orang jahat watak d.ball)...

Naz said...

Lela, CESB tu aper? forum pasal aper tu yer?

Nursuzry said...

CESB tu creative enterprise s/b. forum tu pasal novel.

eleh... aku ni predetor [hantam je ejaan janji bunyi sama] meh la sini klu brani. 1 by 1

Naz said...

Su..
Creative enterprise?? ohh... gua tahu itu. masa dolu2 aku slalu gak baca terbitan com ni. tp kebyakannya karton la. majalah gila2 tu depa punya kan? kartunis ujang punya novel pun depa yg terbitkan kan?

ooo... nak 1 by 1 yer. tunggu... sat lg aku dtg... grrr (nada bengis)

Sulela said...

Owwwhhh...korang nak gaduh ek. Meh aku jadi referee...kekekeke.

Naz, bukan setakat Su je yang kekal jadi kawan aku kat forum CESB tu malah ada lagi beberapa orang. Tapi aku rapat ngan Su la...hehehe

p/s: tingin nak tengok cite alien vs predator 2...huhuhu

Naz said...

Lela.. belum sempat ko jd referee, ko dilayangkan kad merah pasal referee lama idop lg... aku ler tu. preett... keluar padang...

ooo, aku tengok forum tu ada lg. ko dan Su slalu jumper sana skrg?

Sulela said...

Sebelum aku kuar padang, aku side-kick ko dulu...waccaaaaa...hahahaha

Tu forum yang baru. Dah tak ramai yang masuk. Aku tengok pon boring. Kawan2 yang dulu dah lepak kat forum baru yang dibuka oleh salah sorang dari member CESB tu jugak. Aku join kejap lepas tu tarik diri. Jadi aku terpinggir la. Tapi ada la sorang dua yang masih say hi kat aku...hehehe. Sebab tu jugak la aku berjinak dengan dunia blog. Meriah balik dunia aku...kekekeke

Ko tak pernah join memana forum ke, Naz?

Naz said...

Preett... keluar daerah!!!

OOO... tp nape pula forum tu kena tutup dulu? Aku pernah join forum, dan jd owner 1 forum... tp aku lg bnyk kat blog...

Sulela said...

Hahahaha...bijak betul la...;P

Forum tu diupgradekan. Lama gak tutup. Sebab tu sorang member tu buka forum baru. Meriah jugak...

Ko bukak forum apa?

Nursuzry said...

aku mmg bijak sis :P

amboi mengayam ketupat x ajak aku pun. sampainy hati mu.... meninggalkan akuuuuuUUUUuuuuwwwwuwuwuwuwuwuwuuwuwuwuw... eh, silap intonasi lak heeeeeeee....

Naz said...

Lela..
Ooo.. gitu rupa2nya...tp skrg ko dan Su jrg ke sana kan? apa yg buat forum tu x best skrg?

Kalo ko masuk blog aku yg 1 lg tu, ko akan tahu aku owner forum apa. Ala.. forum x glamer...

Naz said...

Su..
wah... awal2 lg dah ckp pasal menganyam ketupat? nak wat jamuan hari raya ker?

Sulela said...

Dulu kat forum tu kami selalu bersembang je. Bukan cerita pasal novel sangat pun. Selalu cerita merepek, lepaskan boring dan jadikan tempat lepak. Lepas diupgrade, semua member dah lepak kat forum baru yang aku kata tu. Jadi forum CESB tu sunyi la. Aku dah lama tak jenguk sana. Takde sapa nak layan borak...huhuhu

Aku dah tengok forum ko, Naz. Banyak info baru. Nanti aku usha selalu...hehehe

Naz said...

Lela..
OK.. jng x jengok tau.. :)

Nursuzry said...

tungguuuuuuuu akkkkuuuuuuuu....

Naz said...

Su..
Akan ku tunggguuuu....

Nursuzry said...

aku x jumpa jln masuk laaaaaaaaaaa. huhuhu... --> sila tunjukkan aku ke jln yg btul heeeeeee

Naz said...

Su..
kat depan simpang ada kaunter pertanyaan. ko boleh tanya jln kat situ... :p

Post views hit counter

Guitar chord / kod gitar

Guitar chord / kod gitar

My sexy name. It is true?